2009. március 24., kedd

Vikinek, sok szeretettel

Na tessék, most kivételesen nem felejtettem el.
Alant képek láthatók a bicajomról.

ZÖLD!


A KAMRA IS!


VAN RAJTA HÉT SEBESSÉG!
(ebből csak a hetest használom, különben sehova nem érnék vele)


MEG BILINCS!
(messze a legpraktikusabban kezelhető modell)


MEG LÁMPA!
(a dinamót nem tudom a kerékhez illeszteni, de esélyes, hogy amúgy se működne.
De kell, hogy LEGYEN lámpa a biciklin, különben megbüntet a rendőr)


SŐT!
Van rajta nyereg, meg macskaszem, meg hátsó kerék, meg ilyenek.
Írtam ugye, hogy lyukas volt a hátsó kerék?
Hát a kittel nem sikerült megreparálni, úgyhogy vettem egy új belsőt.
Ami gyárilag lyukas volt.
Komolyan, egy akkora hasadás volt rajta, hogy szabad szemmel látni lehetett.
Már az is valami, hogy itt kivételesen LÁTTAM a hibát, úgyhogy ezt sikerült megragasztanom.
De úgy, hogy hetek óta nem kellett fújni bele. Öröm rajta hajtani.
Persze nem az, mert kicsit túlfújtam a kereket, és hetek óta sziklaszilárdan tartja magát. Nem baj. Még minding kényelmesebb mint naponta kétszer felpumpálni.


És még piacon is voltam!
Vuhú!

Bővebben inkább majd egy későbbi alkalommal, mivel egyelőre ezt az egy képet sikerült sütnöm róla.
De van piac.
Ezt jó tudni.

1 megjegyzés:

  1. Az első bicajképre azt hittem víz alatt készült...azért hogy ilyet kérjen Viki! kicsit ledöbbentem : )

    VálaszTörlés