2009. február 26., csütörtök

Lerovom

Minden rajongótól elnézést kérek, hogy nem frissült a blog már egy hete, de eléggé sűrű lett itt minden, és nem volt energiám hozzá.
A jövőre nézve ez azt is jelenti, hogy bizony, elő fog még hasonló fordulni, mert csak egyre durvább lesz itt minden.
Pillanatnyilag az első, teljesen magam készítette vacsim emésztésével vagyok elfoglalva, ami azt jelenti, hogy nem nagyon tudok mozogni. Ha már így jártam, gondoltam én, megírom a blogom hiányzó részét.



Sztapacska készült, többé-kevésbé hagyományos módon. Az egyetlen különbség, hogy juhtúró helyett valami kecsketúró szerűséget, tejföl helyett pedig joghurtot használtam.


Ursulát nagyon felcsigázta a tény, hogy órák hosszat dolgozom egy kaján, ő ugyanis -állítása szerint- nem tud főzni. Úgyhogy végülis mindketten ettünk és megállapítottuk, hogy még egy kicsivel több sót, vagy ilyesmit elbírna. Igen, itt üt vissza a juhtúró hiánya... De nem rossz, és valószínűleg még napokig ezen fogok élni. Sörrel pedig kifejezetten nemrossz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése