Gondoltam, hogy biztosan sikerült defektet kapnom, ami jellemző is volna, úgyhogy osztálytársakat kifaggatva végülis arra jutottam, hogy a legolcsóbb megoldás, ha veszek egy tömlő-javító szettet.
Na ezt muszáj volt lefotóznom, mert baromi jól néz ki (a kulcs nem része, csak a méretet akartam érzékeltetni):

Úgy gondoltam, hogy egy olyan lyukat, amitől egy óra alatt kőkeményből teljesen üressé válik a tömlő, könnyű lesz megtalálnom.
Tévedtem.
Először is, nem bírtam a kereket normálisan leszedni, mert a baloldali csavar belegyógyult a foglalatba... Ez még kibírtható, mert így is könnyedén le lehet feszíteni az abroncsot a kerékről. Lecserélni, azt nem.
Szóval semmiféle repedést, gyengülést vagy ilyesmit nem találtam az anyagon, pedig kipróbáltam az ismert trükköket... Nincs más lehetőség, rossz a szelep. Szerencsére a fent látható kitben tömítőgumi is volt (meg három feszítőszerszám, ragasztó, és különböző foltozóanyagok), úgyhogy be tudtam tömni a dolgot úgy, hogy alig bírtam utána összeszerelni. Klassz volt. Látszólag nem eresztett. Másnap kiderült, hogy most már kereken egy nap kell a teljes leengedéshez. Feladtam. Vettem egy új bicajbelsőt, és mihelyt lesz egy kis időm lecserélem a régit. Meg ha ki tudom lazítani azt a szájbalökött csavart...
Vikinek pedig bocsánatáért esdekelek, mert egyszerűen mindig elfelejtem lefotózni a vasszamarat...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése